Sunday, December 26, 2021

Marrybrown Tom Yam Porridge Combo

Assalamualaikum..
Hye semua..

Marrybrown keluarakan menu berasaskan tomyam pula.. Sha beli kombo bubur tomyam.. Pada Sha, ayam tomyam dia okaylah.. Walaupun rasa tomyam tu banyak pada kulit ayam tak meresap ke isi, tapi masih sedap dan tak pedas.. Air pink lemonade dia pun sedap, tak masam.. Warna pink tu cantik menawan.. Tapi bubur dia sha tak boleh nak makan.. Pedasnya sos tomyam yang dia bubuh dekat bubur tu.. Rasa dia tak sama macam dekat ayam.. Dekat ayam tu tak adalah pedas tapi dekat bubur, Allah.. Derita perut sha.. hahaha.. Memang buang tepilah tomyam dekat bubur tu tapi tetap ada rasa pedas.. Owh ya, Sha memag tak boleh makan pedas jadi untuk korang Sha tak surelah.. Untuk Sha kepedasan dia menyebabkan perut Sha pedih.. hehehe..

Tom Yam Chicken
Tom Yam Porridge
Nestle Pink Lemonade

2 comments:

  1. Dah banyak menu baru Marrybrown keluarkan tapi tak berpeluang untuk cuba lagi.

    ReplyDelete
  2. Eh.. Wujud lgi ke MB ni? Lma dah ammi tak nampak

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »