Friday, December 10, 2021

KFC: Ayam Pedas Nyonya

Bismillahirrahmanirrahim..
Assalamualaikum..
Hye semua..

Bila keluar iklan pasal menu baru KFC ini, memang dah target nak beli.. Tapi disebabkan tak pasti rasa dia macam mana, Sha beli yang box meal.. Dapatlah ayam ini seketul.. alhamdulillah, kena dengan tekak Sha.. Boleh beli lagi.. Rasa pedas, masam dan manis.. Bau dia pun sedap.. Rasa rempah dia tu sampai ke ayam.. Bukan setakat di kulit sahaja.. Cuma berger tu Sha tak puas hati.. Staf KFC lupa bubuh sos mayonis.. Bukan Sha punya je, kawan-kawan lain yang beli berger zinger tu pun sama je keadaannya.. Tak ada mayonis..

Inilah dia Ayam Pedas Nyonya tu..

Sha beli Ayam Pedas Nyonya Box Meal (RM20.49)
1pc Ayam Pedas Nyonya, Zinger Classic, kentang goreng, coleslaw dan air..

5 comments:

  1. dana dah cuba kak, suka rasa pedas rempah dia tu, tapi sayang kat kulit je tak meresap sangat dalam tu, tapi tak pasti lah kot

    ReplyDelete
  2. macam sedap pulak. saya suka masakan Nyonya. ok nanti boleh cuba

    ReplyDelete
  3. oh tak pedas sangat ye...emmm kena cari ni

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »