Thursday, December 2, 2021

Berkopi-kopian di Petang Hari

Assalamualaikum..
Hye semua..

Semalam petang encik suami ajak mencari Kopi Perlis ini.. Sebungkus sorang.. Hahaha.. Sha memanglah peminat kopi dan Kopi Perlis Viral ini sangat menepati selera Sha.. Encik suami pula lebih suka kopi o.. Pada dia kopi macam ini sesekali jelah minum.. Melayan selera isterinya.. hahaha.. Tapi tulah, jauh sangat orang ini berjualan.. Nun di Tanjung Malim.. 

Mengancamkan.. hehehe..

5 comments:

  1. memang mengancam Sha walaupun setakat ikat tepi. tak payah bekas fancy pun

    ReplyDelete
  2. takyah sibuk nak pakai cawan bagai..kalau dah sedap tu pakai plastik ikat tepi pun dah ngam ye dak?

    ReplyDelete
  3. happy kan kalau jumpa kopi yang kena dengan selera tekak kita

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »