Tuesday, December 7, 2021

Random Photo #23 2021

Bismillahirrahmanirrahim..
Assalamualaikum..
Hye semua..

Jom layan etry bergambar pula.. Lama rasanya tak kongsi pasal ini kan.. Meriahlah rasanya entry dengan makanan..

Lama tak makan Sushi, beli yang jual depan Pasaraya TF.. Sha beli yang premium.. RM3 untuk seketul sushi ini.. Tapi berbaloi sangat bayar RM3 tu memang premium.. Puas makan..

Jambu susu.. Ada orang bagi dekat Sha..

Jumpa sos keju ini dekat kedai runcit lama.. Okaylah rasa dia..

Suka sangat dengan wording dekat pinggan tu.. Cantik.. Pandai staf SR deko..

Sarapan pagi di satu hari.. hehehe.. Roti telur dengan telur hancur.. Telur tu Sha tambah susu, sedap..

Dapat sebuah buku sempena ulang tahun kelahiran Sha.. Terima kasih penulis..

Buah jambu bol.. sedap makan cicah kuah rojak..

Jiran sebelah rumah belanja kek Pandan Gula Melaka.. Puas makan.. sedap..

Lama tak makan Badak Berendam ini.. hehehe.. Cari.. jangan tak cari.. Mana agaknya badak tu bersembunyi.. Kikiki..

8 comments:

  1. Sedap sushi..
    jambu bol tu ammi ingat apple yg dah agak kecut memula tu haha

    ReplyDelete
  2. Happy birthday Sha! Bila tu? PH terlepas train la ni :)
    Jambu susu, jambu bol (kami panggil jambu bola) semua tu nostalgia zaman kanak-kanak.

    ReplyDelete
  3. Macam menarik novel tu. Makanan dalam gambar pun nampak sedap.

    ReplyDelete
  4. Tengok entri bergambar Sha ni rasa macam nak makan macam-macam hehehe

    ReplyDelete
  5. Rumah akak ada pokok jambul gelas dan jambu bol. Tengah musim ni sebab hari tu kakak yang balik kampung ada bagi tahu. Jambu bol pokok dah tua dah lama tak dapat buah dia yang besar-besar macam tu

    ReplyDelete
  6. Jambu susu kita orang panggil jambu gelas sebab kalau dapat yang tua besar sebesar gelas. tak tahan lama selalunya buat jeruk. Kalau dapat masak betul ngonges je buahnya.

    ReplyDelete
  7. dah lama tak makan buah jambu bol tu

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »