Thursday, December 9, 2021

ebook | Dendam Seorang Lelaki oleh Faa Lynda

Assalamualaikum..
Hye semua..

Aduh!! Bengang betul dengan si Luqman ini.. Marahkan Tihani, culik si Zara.. Memang gila.. Habis di deranya Zara ikut suka dia.. Pemarah dan baran, tak boleh silap sikit.. Sudahnya mereka berkahwin tu pun sebab kena paksa.. Ye lah dah duduk serumah, bahayakan.. Tapi tak lama berkahwin, Luqman pulanhkan Zara pada keluarga dia semula.. Tinggal macam tu je tanpa cerai.. Setahun kemudian Luqman muncul kembali tapi dah jadi baik.. Namun baran tu masih ada.. Luqman berusaha memikat Zara semula.. Tihani pula teruslah menyeksa Zara sampailah kebenaran terbongkar..

Sha baca dan selesai pada 07.12.2021..

Sha baca menggunakan aplikasi Google Play Book..
Published June 2021 by Faa Lynda

2 comments:

  1. dalam novel dan drama je lelaki baran macam tu boleh diubah. in realiti, perangai begitu selalu bawa sampai mati. eh sis emo. haha

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »