Monday, December 20, 2021

ebook | Highschool of the Dead Color Omnibus, Vol. 2 (Highschool of the Dead #5-7) by Daisuke Sato, Shouji Sato (Visual Art)

Assalamualaikum..
Hye semua..

Aduh!! Sayangnya.. Cerita ini tak habis.. Penulisnya dah mati.. Pelukisnya pula tak nak sambung dah.. Huhu.. Jadinya cerita dia tergantung.. Tak sempatlah tamat dengan baik.. Cerita dia memang menarik.. Untuk buku vol 5 sampai vol 7, penulis ceritakan apa yang perlu ditempuhi kumpulan pelajar ini sebelum sampai ke balai polis dimana bapa dalah seorang dari mereka berkerja.. Masa ini barulah diorang tahu yang tak lama lagi akan ada misi menyelamat oleh askar tapi di sebuah sekolah.. Selepas mengumpul senjata dan peluru mereka bergerak untuk memastikan mak salah seorang dari mereka selamat.. Lepastu komik ini habis.. 

Sha baca dan selesai pada 19.12.2021..

Sha baca menggunakan aplikasi Google Play Books..
Published December 17th 2013 by Yen Press

2 comments:

  1. ada buku belum keluar kotak lagi...tak sempat sempat..hahaha

    ReplyDelete
  2. laaaa kesiannya cerita tergantung. cari je lah penulis baru. kesian yang dah follow komik ni

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »