Thursday, December 9, 2021

Shopee | Borong Tisu

Assalamualaikum..
Hye semua..

Lama dah tak memborong tisu dekat Shopee.. hehehe.. Kali ini Sha beli 50 pek terus.. kikiki.. Lama sikit tahannya.. Sha bayar RM30.84 je termasuk postage untuk 50 pek ini.. Bila kawan Sha nak beli lagi dah naik harga.. hehehe.. Kira berbaloilahkan beli.. 

Pelbagai corak, warna dan saiz..

Non-fluorescent Bamboo Tissue 4ply tissue 210pcs - 62 sen
Sha beli yang ini 30 pek..

Bamboo Tissue 300pcs - 74 sen
Ini sha beli 5 pek je.. nak cukupkan 50 pek.. hahaha..

Bamboo Facial Tissue non-fluorescent 200pcs - 57 sen
Ini sajalah beli nak tengok kualiti dan kuantiti..

Bamboo Tissue Non-fluorescent 240pcs 4Layer - 64 sen
Ini pun saja beli gak sebab cute..

Bamboo Facial Tissue 300pcs 4layers - 71 sen
Comelkan gambar dekat pek tu..

5 comments:

  1. amboi sekali dia memborong tuh...

    ReplyDelete
  2. Amboi banyaknya. Tapi oklah anak dara 2 orang tu pun boleh tumpang guna

    ReplyDelete
  3. wow! banyaknya. tapi bila dah murah sangat, better beli banyak-banyak terus

    ReplyDelete
  4. Alaaaa tomeinya gambo panda. Ni kawan tenguk mesti suka sebab dia minat panda

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »