Friday, December 17, 2021

Starbucks Toffee Nut Latte

Assalamualaikum..
Hye semua..

Sha beli 1 sachet sebab nak cuba.. Sha tak perasan pun yang ini adalah produk limited edition sempena Christmas.. Yang pasti rasa dia sedap sangat.. Tambah bila Sha bubuh ais, memang bestlah.. Bila nak beli lagi, dah tak ada.. Kalau ada pun dekat kedai lain.. Kena beli sekotak dan harganya boleh tahanlah.. hehehe.. Sekotak ada 4 sachet je.. Tapi okaylah kalau memang sukakan..

RM4.20

2 comments:

  1. tak pernah jumpa nih, kalau dah kata sedap memang kene beli jugak ni kak... sat-sat lagi dah takde kene tunggu tahun depan pulak

    ReplyDelete
  2. Setuju. Akak dapat dalam hamper baru-baru ni. Terus bancuh. Memang dap dap dap!

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »