Monday, May 23, 2022

Coretan 21 Syawal

Assalamualaikum..
Hye semua.. 

Apa khabar hari ini?? Saja Sha nk kongsi cerita disini.. Sha beli headphone lagi.. hehehe.. Bila masuk tempa kerja baru, Sha bawa komputer riba sendiri sebab komputer terhad untuk staf.. Tapinya Sha lupa nak bawa headphone sekali.. Bila ada mesyuarat atau kursus secara atas talian memang tak boleh nak aktif bercakap lah.. Cuma boleh dengar dan menaip sahaja.. Hari ini bila sampai headphone baru terus cuba dan yang paling ohsem terus dapat jemputan untuk Mesyuarat MBJ.. Hahaha.. Nampak gayanya memang tetap dan berpencenlah jadi ahli MBJ ini.. Tempat kerja lama pun Sha ahli MBJ ini wakil untuk jawatan Sha.. Tempat baru pun nama Sha dicalonkan.. Hehehe.. Tak sia-sia beli headphone..

Beli baru untuk pejabat baru.. hehehe..

Rasmikan hari ini..

Rezeki hari Isnin, ada staf baru balik dari Madinah bawa.. Alhamdulillah..

8 comments:

  1. Patutnya pejabat yang kena sedikan lt dan headphone tu

    ReplyDelete
  2. Ada gunanya beli headphone baru.

    ReplyDelete
  3. Semoga dipermudahkan urusan Kak Sha untuk bekerja.

    ReplyDelete
  4. mmg penting jgk la headphone ni.. nk2 skrg byk kursus / seminar online..

    ReplyDelete
  5. hahaha memang dah berjodohlah dengan MBJ tu, pindah tempat baru pun dapat jugak yang itu

    ReplyDelete
  6. selamat bekerja Sha. MBJ tu apa?

    ReplyDelete
  7. Tetap semangat menjalani kerja seharian...

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »