Saturday, May 14, 2022

Majlis Perpisahan Pegawai N29 & Jamuan Makan

Assalamualaikum..
Hye semua..

Semalam ada buat makan-makan dan juga Majlis Perpisahan untuk pegawai N29 yang akan bertukar keluar.. Makan-makan tu Sha bertiga je.. Saja je.. Kawan bawa spaghetti lepas tu ajar kami bancuh air viral.. Senang je rupanya.. 

Spaghetti..

Ada cheese tart gebus..

Inilah air viral tu.. Bahan-bahan dia mudah je..
1 botol lime sprite (1.5l)
4 biji asam boi
1 biji lemon (dibelah-belah dan diperah)
4 batang serai (diketuk)
Laici 1 tin (air laici ini ambil sikit je)
Daun pudina dalam 3 ke 4 tangkai je (di ramas)

Bawah ini antara menu yang sempat Sha snap masa Majlis Perpisahan Pegawai N29.. Ada nasi dan lauk juga sebenarnya tapi lupa nak ambil gambar.. hehehe..

Brownies yang sedap dan mengancam..

Laksa beras.. Padu tapi pedas..

Kek Red velvet yang lembut dan sedap..

2 comments:

  1. Sedap tengok spageti tu. Pekat sosnya.

    ReplyDelete
  2. sedapnya tengok laksa dia. Tak tahu pula pasal air viral ni, menu pun senang gak ek

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »