Sunday, May 1, 2022

Goodreads | Bacaan April 2022

Assalamualaikum..
Hye semua..

Bulan ini nampaknya semangat membaca entah ke mana.. hehehe.. Berjaya baca 2 buah ebook dan 3 buku fizikal je.. Jadilah dari tak baca langsung.. Masa banyak dicurahkan ke tempat lain.. hehehe.. Mei ini kita cuba kejar balik semangat membaca, semoga ianya kembali bersinar terang dan bergemerlapan.. kikiki.. Hari ini 1 mei kan.. Selamat Hari Pekerja semua.. Selamat bercuti.. Mana yang sedang dalam perjalanan pulang ke kampung, Sha doakan semoga selamat sampai.. Jaga diri jangan leka tau.. 

4 comments:

  1. Selamat Hari Pekerja & Selamat Hari Raya..

    ReplyDelete
  2. warna background pun sama je. hitam semua hehehe

    ReplyDelete
  3. 5 tu banyak jugak Sha. biasalah bulan puasa kan sibuk

    ReplyDelete
  4. Kira okay dah tu , Kak Sha. Lima buah buku tu banyak.

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »