Monday, May 23, 2022

Telefilem Melayu | Hantu Karaoke (TV3)

Assalamualaikum..
Hye semua..

Okay.. Kelakar.. Tak sangka Hazama boleh berlakon cerita kelakar.. Boleh layan santai-santailah.. Lawak dia tak adalah melampau atau keterlaluan.. Kisah Abu yang boleh nampak hantu dan menolong hantu-hantu tu menunaikan keinginan mereka.. Nasib baik semua hantunya cantik-cantik.. Tapi ending dia tergantung macam tu je.. Aduh lah.. Ada sambungan kot.. Kotlah..

Hantu Karaoke
Waktu Siaran: Isnin, 2 Mei 2022, 2:00 petang
Rangkaian: TV3 / tonton Cinema
Pengarah: Bade Haji Azmi
Produksi: Eleven Field Creative Sdn Bhd
Pelakon: Hazama, Nabila Razali, Nazrief Nazri, Sharifah Shahora, Mak Jah, Nazeera Sardi, Adline Tsen, Kenji Sawahi, Erry Putra

Sinopsis Hantu Karaoke
Kisah komedi tentang Abu Bakar yang pergi ke pusat karaoke untuk melepaskan kesedihannya, bertemu dengan Cumi, seorang wanita yang berada di dalam bilik karaoke dan menyanyi bersamanya. Namun, Abu Bakar tidak mengetahui bahawa Cumi adalah wanita yang mati tercekik kacang semasa menyanyi di bilik karaoke dan dibuang ke dalam gaung oleh teman lelakinya. Abu Bakar terkejut menjadi takut dan cuba lari tetapi Cumi menahan dan merayu untuk membantu dia untuk menyempurnakan mayat Cumi.

3 comments:

  1. ni kak sha tgk kat tv3 or online?

    ReplyDelete
  2. hahaha adoiii tragis betul kematian cumi tu

    ReplyDelete
  3. pernah juga tengok Hazama berlakon filem komedi sebelum ni. berbakat juga dia. aduh sadis meninggal dalam bilik karaoke

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »