Friday, May 27, 2022

Latina: Pomegranate Juice Drink

Assalamualaikum..
Hye semua..

Sha beli air ini dekat kedai ECO sebab kawan cakap air ini sedap.. Memang sedap pun.. Pekat betul rasa delima dia.. Sha tambah ais nak bagi kurangkan sikit rasa dia tu.. Tapi memang puas hatilah.. Berbaloi beli..

RM2.20 di kedai ECO..

Sedap memikat airnya..

4 comments:

  1. Alaaa...macam sedap plak...nak beli la...kat area umah ada kedai Eco...

    ReplyDelete
  2. x pernah jumpa lagi brand ni sha

    ReplyDelete
  3. Belum pernah cuba. Haritu pergi ECO tak perasan pulak ada air ni.

    ReplyDelete
  4. Nampak menarik air tu, Kak Sha.

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »