Wednesday, May 18, 2022

Coretan 16 Syawal

Assalamualaikum..
hye semua..

Hari ini seharian makan-makan dan bincang aktiviti dengan bos.. Hehehe.. memang duduk dekat Perpustakaan kejap-kejap je.. kikiki.. Pagi bawa Imani jumpa doktor sebab hidung dia sumbat malam tadi lepas tu cam nak demam.. Dapat ubat dan mc.. Petang balik cam panas sikit tapi tak ada lah panas melampau.. Cuaca panas sekarang kan.. Imani pula kurang minum air..

Menu sarapan Sha.. Nasi putih, sambal bilis petai, ulam timun dan sambal macang lagi.. hehehe..

Tengaharinya Sha terima surat jemputan rasmi ke Majlis Sambutan Hari Raya Aidilfitri pejabat lama esok pagi.. Teruja dan terkejut.. Sha pergi dengan kebenaran bos..

Menu makan tengahari Sha Yong Tau Fu Sup.. Pergh!! Sup dia memang bestlah.. Puas hati.. Semangkuk ini pun kenyang..

RM6 je semangkuk ini..

Kedainya dekat medan selera Pekan Slim River..

Ini pula menu minum petang kami sambil lepak santai bersama bos.. Hehehe..
Chakoi, pau kacang merah dan cucur kuchai..

3 comments:

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »