Thursday, May 26, 2022

Wrigley's Doublemint: Lemon Mint Candy

Assalamualaikum..
Hye semua..

Rupanya Doublemint ini ada gula-gula juga.. Ingatkan gula-gula getah je.. Best gula-gula dia sebab berangin dan ada perisa.. Masa Sha beli ini ada 2 lagi perisa.. Nantilah kita cuba.. Sebab minat lemon, Sha beli perisa lemon dulu.. Memang best gabungan lemon dan mint tu.. Berangin je bila makan..

RM2.50 - Mr. DIY..

5 comments:

  1. bagus buat segar nafas ni. hehe

    ReplyDelete
  2. Saya pun ingatkan doublemint ni gula-gula getah je. Ada gula-gula biasa juga rupanya.

    ReplyDelete
  3. Memang sesuai 2 gabungan ni... masam berangin buat hilang ngantuk

    ReplyDelete
  4. baru tau..ammi pun slalu ingat chewing gum je yg droang ada

    ReplyDelete
  5. baru tahu ada gula-gula jugak. lama tak makan chewing gum

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »