Friday, May 20, 2022

Tong Garden: NOI Crispy Seaweed with Almond Slices Hot & Spicy

Assalamualaikum..
Hye semua..

Lama dah teringin nak rasa.. Ini pun sebab dapat percuma, tu yang boleh nak rasa.. Sedap rupanya, memang berbaloilah dengan harga jualan dia.. Kalau buat kudap-kudap masa membaca atau menonton filem, memang bestlah.. Rasa dia pedas-pedas manja je.. Dua keping seaweed yang dikapit dan di bahagian tengah dia ada potongan badam dan bijan.. Memang best..

NOI Crispy Seaweed with Almond Slices Hot & Spicy (40g)

Banyak ini isi dalam satu peket tu.. Bijan dia banyak.. Puas kunyah.. hehehe..

4 comments:

  1. Tidak pernah cuba, Tong Garden suka dia punya gajus tu.

    ReplyDelete
  2. Sedap seaweed tu. Saya dah pernah cuba tapi bukan flavour yang ni.

    ReplyDelete
  3. Yang ni memang sedap. Tapi kejap je habis. Cepat je masuk dalam mulut. 😅

    ReplyDelete
  4. sedap ni sebab semua bahan dia crunchy. Kalau makan sambil tengok movie mesti tak sedar dah habis hehe

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »