Wednesday, May 25, 2022

Coretan 23 Syawal

Assalamualaikum..
Hye semua..

Hari ini ada jamuan raya lagi.. Selagi tak habis syawal kan.. Tapi tak adalah Sha kongsikan gambar makanan.. Lupa nak snap.. hehehe.. Paling menarik bila Sha tengok kawan Sha masak nasi serai.. Memang sedap dan puas hati.. Lepas tu tengahari berkejar amik anak di rumah pengasuh untuk ke sekolah agama.. Darjah 6 ada peperiksaan Prestasi tak bolehlah nak cutikan Amani.. Kebetulan aktiviti KoKo pun tak ada.. Maka ke sekolah agamalah mereka..

Cuaca seharian ini hujan je.. Dari malam tadi, membawa ke pagi dan sampailah ke petang.. Sejuk je cuaca.. Sejuk-sejuk ini minum secawan kopi memang layanlah kan..

Sejuk-sejuk ini kita makan aiskrim.. Hehehe..

Ayam goreng.. Sebelum ini harganya RM1 seketul.. Sekarang dah naik jadi RM1.20 seketul tapi masih lagi berbaloilah pada Sha.. Faham je harga ayam dah naikkan jadi peniaga terpaksalah naikkan harga jualan.. Sha okay je bila peniaga pamerkan harga.. Senang kita nak bajet..

Jarang-jarang dah jadi mak supir anta anak-anak ke sekolah agama..

Last dessert sebelum balik.. Snow cheese cake.. Power..

Berita gembira sebelum memandu pulang.. Sha menang 1000 coins shopee.. Yeah!! Ohsem sangat..

4 comments:

  1. Tahniah
    Bolehlah berbelanja sakan kat shopee

    ReplyDelete
  2. yup..hrga barang makin naik skg ni..huhu

    ReplyDelete
  3. Function juga dapat Shopee coin tu. Boleh guna masa nak checkout hehe

    ReplyDelete
  4. Tahniah dapat 1000 coins. Bukan selalu tu.

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »