Saturday, May 28, 2022

Mesyuarat Agung PIBG Kali ke 10

Assalamualaikum..
Hye semua..

Setelah lama tidak bersua muka, hari ini akhirnya Mesyuarat PIBG Sekolah Kebangsaan Amani & Imani diadakan secara bersemuka.. Walaupun agak terlewat sampai dari waktu yang tertera, tapi Sha masih sempat sampai sebelum Majlis bermula.. Tapi tu lah, tak ramai ibu bapa yang hadir.. Separuh mungkin terlibat dengan aktiviti Konvokesyen yang berlangsung bermula hari ini di Politeknik, yang lain tu tak pastilah pula.. Memang agak menyedihkan lah bila tengok kehadiran ibu bapa hari ini.. Sikit sangat.. Masing-masing ada urusan yang tak dapat nak dielakkan.. 

Kali ke 10 dah..

Alhamdulillah.. Lama dah tak bertuah untuk terima cabutan bertuah.. Hari ini dapat cabutan bertuah merangkap duit raya.. Sumbangan Perasmi Majlis..

1 comment:

  1. Harap parents dapat luahkan masalah dan cadangan dalam mesyuarat ni.

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »