Wednesday, May 25, 2022

Wordless Wednesday 2022

 

5 comments:

  1. ammi minggu lepas panas sungguh kat KL ni..bila malam sebelum isya' tu dah flat. nak bercakap pun takleh nak bukak mulut, takleh bukak mata. tp gagah juga bangun solat ntah sempat doa ke tidak tak ingat pulak..tau2 dah subuh

    ReplyDelete
  2. kena minum banyak air ni

    ReplyDelete
  3. Cuaca panas kuat sekarang
    kena banyak minum air kosong

    ReplyDelete
  4. Semoga ramai yang alert dengan perkara ni.

    ReplyDelete
  5. Sekarang cuaca kalau panas, betul-betul panas. Risau tengok budak-budak rentas desa.

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »