Friday, September 16, 2022

Gardenia Numee: Mi Segera Perisa Ayam

Assalamualaikum..
Hye semua..

Kali ini kita cuba mi segera Gardenia perisa ayam.. Masih dijual dengan harga pengenalan RM3.99 dan dalamnya ada 5 pek.. Sha masak secara biasa sahaja tanpa tambah apa-apa.. Menariknya mi segera Gardenia ini sebab ada tambahan minyak selain serbuk perasa.. Mi dia pun lebih kenyal.. Sedap juga mi Gardenia ini.. Lepas ini bolehlah tambah sawi, telur ayam dan bahan-bahan lain yang menambahkan lagi kesedapan mi segera ini.. kikiki..

RM3.99 (Harga Jualan RM4.80)

Ada 5 pek..

Serbuk perasa dan minyak..
Sha masak dulu nak makan baru Sha bubuh minyak tu.. Kosong je sebab nak rasa sup dia.. Lain kali masak baru tambah bahan lain..

4 comments:

  1. abe kie dah beli mee goreng gardenia tu. cuma belum sempat makan lagi. harap2 sedap la

    ReplyDelete
  2. ala .. belum jumpa lagi kat area sini.

    ReplyDelete
  3. oooo.... ada mi segera gardenia ye. Belum pernah jumpa ni.

    ReplyDelete
  4. ni boleh jadi rival maggie tak agaknyaaa

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »