Friday, September 9, 2022

Shopee | Portable Mesin Rumput

Assalamualaikum..
Hye semua..

Lupa nak kongsi pasal mesin rumput ini.. Encik suami beli sebab nak memudahkan mesin rumput depan rumah.. Memang mudahlah cuma mata dia je problem sikit.. Tapi setakat nak mesin ruput yang sekankang kera memang senanglah.. Mesin ini pakai bateri jadinya cuma perlu cas dan kemudian guna.. Ada dua mata dia bagi.. satu plastik dan satu lagi besi..

Hasil sebelum dan selepas dipotong pun lupa nak snap.. hehehe..

Setakat ini memang macam-macam jugalah barang yang boleh dibeli di shopee..

Kecik dan ringan je mesin ini..

Ini mata besi..

3 comments:

  1. teringin nak beli satu bagi memudahkan kerja memesin rumput d umah..

    ReplyDelete
  2. Mata mesin tajam tak ? . Teringin juha nak belikan satu untuk ayah ccl .. Buat mesin rumput kawasan² yg kecik halaman rumah

    ReplyDelete
  3. wahh menarik, VM ada tengok jugak mcm nak belii masih dlm cart hahaha

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »