Thursday, September 22, 2022

Filem US | Ghoster (2022)

Assalamualaikum..
Hye semua..

Comel betul hantunya.. Terperangkap sebab hantu naga kurung Ghoster dalam cermin.. Ghoster terkurung selama 50 tahun dan bila Elizabeth dengan ayah dia muncul, Ghoster minta pertolongan diorang untuk selesaikan misteri.. Tapi semuanya jadi kacau bilau bila ada yang cuba nak beli Echoville Manor dari mereka.. Filem ini santai je, sesuai untuk tontonan seisi keluarga.. Memang sempoi habislah.. 

Cumanya awal-awal masa tengok filem ini rasa macam ada salah seorang tu jahat tapi tu lah, memang tak sangkalah betul pula tekaannya.. Hahaha.. Macam akan ada je sambungan dia.. Hehehe..

Ghoster |2022
1h 30m
Adventure, Family
An inquisitive girl and her father must unravel the secrets of Echoville Manor which has held the world's cutest spirit Ghoster captive for 50 years, before Yuto the ghost dragon wipes them all out in his quest for immortality.

1 comment:

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »