Sunday, September 11, 2022

Cuti Sekolah Cara Kami

Assalamualaikum..
Hye semua..

Minggu ini merupakan cuti sekolah.. Kalau ikut perancangan asal, Sha dan encik suami memang nak bawa anak-anak berjalan tapi bila encik suami diuji dengan kesihatan yang tak baik kami batalkan je.. Jadinya demi menggembirakan anak-anak, Sha bawa mereka ke 7 Eleven untuk beli komik kegemaran mereka.. Mujurlah mereka pun suka membaca macam Sha.. Senanglah nak pujuk mereka..

Seorang beli 3 komik.. Sukalah mereka itupun nak kena bagi tau siap-siap boleh beli berapa buah.. Kalau tak semua nak dibelinya.. Tambah-tambah rak komik baru berisi.. Sakan mereka membelek.. hehehe..

Tiga untuk Amani dan 3 untuk Imani..
Komik ini semua keluaran Gempak Starz..

Mak pun nak menyelit juga sebuah buku.. Hat ini kakak Amani pun baca sama.. kikiki..

3 comments:

  1. Tak apalah. Cuti panjang nantilah berjalan. Ini pun cuaca hujan, best lagi duduk rumah

    ReplyDelete
  2. Sporting belikan komik.
    Harap suami Puan Sha sembuh semula. Amin.

    ReplyDelete
  3. Ni zaman kita sekolah dl mmg sika beli komik2 camni hehe smp arwah mak bising sbb terlalu byk sgt dlm bilik hahaa

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »