Friday, September 30, 2022

7-Eleven Double Chicolate Granola Mix

Assalamualaikum..
Hye semua..

Pergh!! Best.. Best.. Rasa coklat yang sangat mewah.. Mengenyagkan dan juga boleh dijadikan kudapan semasa membaca atau menonton drama.. kikiki.. Sha saja je cuba.. Tak sangka best.. Owh ya, Sha makan macam tu je.. Nak makan dengan susu pun okay juga..

RM4.90 (40g)

Dapatlah semangkuk comel.. Awalnya nak makan dengan susu tapi ralit mengunyah tak sedar da habis.. kikiki..

7 comments:

  1. ni produk 7-E ke? Wah 7-E skrg dah berwajah baru kan... kat area rumah ni drg tgh buat renovation... maybe lepas dah ready kedainya, bole terjah

    ReplyDelete
  2. mesti manis kan? but its choc..yummmy!!!

    ReplyDelete
  3. sedap granola ni.. makan utk diet lg bagus

    ReplyDelete
  4. Ini boleh jadi duta 7E. Banyak Puan Sha kenalkan produk di sana. Hehe jangan marah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aamiin.. Tetiba masin mulut puan.. Bahagia saya.. hehehe

      Delete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »