Saturday, September 3, 2022

HausBoom X Cheers: Perisa Oren

Assalamualaikum..
Hye semua..

Kedai Mesra Petronas buat sale.. 1 tin ini RM1.20 je.. Selalunya harga dia RM3 lebih macam tu.. Perisa oren dan ada gas.. Apa yang boleh Sha kongsikan air ini dia punya gas memang kuat.. Bayangkan Sha dah campur dengan air batu dan biarkan dalam bekas lain tapi gas dia masih ada tau.. sha buka pagi, sampai ke malam masih ada lagi gas tu cuma tak sekuat masa mula-mula buka.. Memang kuatlah dia punya gas tu.. 

RM1.20

2 comments:

  1. Selalu juga dengar pasal Haus Boom ni. ramai kata sedap.. sadly org gastrik mcm saya takleh minum. huhuhu...

    ReplyDelete
  2. Cantik betul tin dia, tema chill and fun gittew

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »