Sunday, September 18, 2022

Mamee Chef: Mi Goreng Perisa Rendang Legenda

Assalamualaikum..
Hye semua..

Sha nampak mi goreng Mamee Chef ini lama dah bulan lepas lagi dekat kedai runcit tapi tak tergerak nak beli.. Bila nak beli dekat pasaraya tak ada jual sampailah minggu lepas Sha jumpa.. Okaylah mi dia.. Bagi Sha pedas tapi masih boleh makan.. Encik suami kata tak pedas.. Ada bau rendang.. Paling best sebab ada kriuk kriuk.. hehehe.. Menarik sangat..

Ada 4 pek dalam ini..

Ada serbuk perencah, pes dan kriuk kriuk..

Setelah digaul sebati dan dibubuh kriuk kriuk..

4 comments:

  1. puas tengok... bakpe taruk gambo sheila majid. tak nampak macam suka makan megi pun

    ReplyDelete
  2. Belum pernah cuba lagi. Mamee chef selalu beli yang tomyam ja :)

    ReplyDelete
  3. tak pernah try lagi mamee chef yg ni..

    ReplyDelete
  4. Rasa pelik pula kombinasi rendang bersama mi segera.
    Belum cuba tapi tahu sebab ada hebahan pasal Sheila Majid jadi duta mi segera rendang.

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »