Wednesday, September 21, 2022

Hosen: Peach in Syrup

Assalamualaikum..
Hye semua..

Sha teringin sangat nak makan buah peach, tu yang beli peach in syrup ini.. hehehe.. 1 tin besar ini ada 8 potong buah peach yang dibelah dua.. Banyak jugalah pada Sha dengan harga yang ditawarkan tu.. Nak beli yang fresh macam tak jumpa je.. hehehe..

RM7.50 beli di 99 Speedmart

Ada 8 ketul
Sedaplah rasa dia.. Sha basuh air gula tu.. Makan buah peach je.. Air gulanya di buang.. hehehe..

2 comments:

  1. tak pernah beli dengan tin gini, kalau yg segar dana pernah rasa sedap. Yang dalam tin pernah makan yg dah dicampur jadi kek ke tart je

    ReplyDelete
  2. berbaloi lah beli kalau sedap dan banyak, boleh repeat kalau craving lagi nanti

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »