Thursday, January 10, 2019

Gerai Seri Mawar, Hulu Bernam Selangor

Assalamualaikum..
Hye semua..

Minggu lepas Sha bercuti dari 01.01 hingga 06.01.2019.. Saja ambil cuti.. Dah lama tak betul-betul bercutikan.. Ada satu pagi tu, jenuh cari tempat makan.. Kebanyakkan kedai tutup lagi.. Jadinya lajaklah sampai ke Selangor.. Tak jauh dah kan.. sempadan je pun.. Terjumpalah gerai yang ohsem ini.. Ada kuih muih dan juga roti canai..

Mee bandung dia seriously ohsem.. Kuahnya pekat memikat.. sedap sangat pada tekak sha..

Nasi lemak dia pun best.. sebab sambal dia tu..

Gerainya betul-betu tepi jalan.. nak cari sennag je..
Google je nama Gerai Seri Mawar Hulu Bernam, mesti keluar punya.. Kalau dari Tol Tanjung Malim tu lebih kurang dalam 5 minit je.. 

9 comments:

  1. makan dekat gerai lagi sedap dari makan restoren mahal-mahal puas hati

    ReplyDelete
  2. Nampak sedap je makanan tu. Sampai ke Selangor Kak Sha mencari makanan😂

    ReplyDelete
    Replies
    1. kikiki.. Tempat akak duduk nie sempada perak/selangor.. tu yang pagi kat perak, tengahari kat selangor.. kikiki..

      Delete
  3. Lapar la tgk gmbat makanan hihi

    ReplyDelete
  4. Pernah makan mee udang di area kuala selangor. Memang sedap betul makan2 dekat area sini

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »