Sunday, June 14, 2020

Cadbury ChipsMore!

Assalamualaikum..
Hye semua..

Buat penggemar Cadbury dan Chipsmore, anda pasti akan sukakan coklat baru dari Cadbury ini.. Dau rasa dalam satu bungkusan.. Memang sedap dan puas menikmatinya.. Cuma harganya agak sedikit mahal.. hehehe.. Sesekali,apa salahnya kan.. Membelanja diri sendiri deki kepuasan tekak.. Gitu.. 

Harga RM3.20 (40g)

Ada ketulan-ketulan biskut di dalam coklat ini.. Memang menarik bila mengunyahnya.. Untuk Sha memang sedap.. Akan beli lagi..

5 comments:

  1. Bila di mix rasa bahagia menikmatinya pun lain macam.

    ReplyDelete
  2. ooo ada cadbury baru ek? boleh try nanti ni!

    ReplyDelete
  3. yumm yummmm !! hehe barang baik kena kongsi
    ritu jumpa gak yg besar skrng ni asyik jumpa yg kicik je


    alaa betul tu kak
    sesekali apa salahnyaa

    ReplyDelete
  4. Tak pernah cuba lagi flavour baru ni.

    ReplyDelete
  5. Mama suka Cadbury Dan chipsmore.. krna try la nanti

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »