Monday, June 15, 2020

Fresa Fresher: Lemon & Lemon Mint

Assalamualaikum..
Hye semua..

Balik je Kg Gajah mesti akan jumpa makanan atau minuman baru.. hehehe.. Kali ini dari Turki.. Air sparkling berperasa.. Sha beli dua flavour, lemon dan lime.. Hahaha.. Tak tahulah kenapa dua tiga menjak ini memang obses dengan limau, lemon dan suku sakatnya.. hehehe.. Sebotol RM1.99 je.. Botolnya kaca, jadi kenalah hati-hati.. Rasanya not bad lah cuma tak bolehlah minum selalu.. Maniskan.. Lepastu ada gas.. Macam minum air coke.. hehehe.. 

Sedap.. Puas hati..

Okaylah.. Cuma cam kurang sikit sebab mint tu.. Macam minum ubat gigi.. hehehe.. Tapi tak adalah kuat sangat..

14 comments:

  1. Menarik packaging dia pun..pengaruh utk mmbeli nih hehe

    ReplyDelete
  2. Nampak sedap, boleh cuba ni. Pernah minum Haus Boom tu tak? Sama macam tu ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hous Boom.. pernah.. lain sikit rasa dia..

      Delete
  3. Mama suka kalau Ada Rasa mint hihii

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sha pula rasa macam pelik je bila ada mint tu.. hehehe

      Delete
  4. amboi...air dari turki tu...jgn main2

    ReplyDelete
  5. Mesti rasa pelik kan bila ada rasa macam ubat gigi😅.

    ReplyDelete
  6. hahahaha yang lemon tu mesti sedap masam masam gas

    ReplyDelete
  7. suka rasa lemon..masam2 manis..

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »