Sunday, June 28, 2020

ebook | Bila Hati Dah Suka oleh Ogy Yusof

Assalamualaikum..
Hye semua..

ebook ini isinya secomel cover.. Kisah Jiya yang ingin kahwin namun serba serbi tak pandai kecuali pengurusan kewangan.. Dua kali berkahwin Jiya ditemukan dengan lelaki yang hanya pandai mengambil kesempatan dan sentiasa mempelekehkan Jiya hinggalah jodoh datang bertandang lagi.. Kali ini jodoh yang datang saling melengkapi dan menerima kekurangan Jiya seadanya..

Puan penulis sangat pandai mengolah cerita malah turut menyelitkan ilmu rumah tangga.. Memang best membacanya.. Cukup rencah dan isinya..

Sha baca dan selesai pada 26.06.2020..

ebook ini koleksi peribadi Sha..
Published 2020

Berminat nak beli? Ini detailsnya..

3 comments:

  1. Macam pernah nampak iklan kat FB tentang ebook ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang ada iklan pasal ebook ini dekat FB..

      Delete
  2. Puan Ogy Yusof ni ada dlm drien list akak,...selalu tgk rak buku dia yang sangat banyak tu...Sha bila pula nak menulis..?

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »