Sunday, June 14, 2020

Fasa 6 PKPP | Day 5

Assalamualaikum..
Hye semua..

Yeah!! Jumpa port sarapan yang ohsem.. Selalu kita gi kedai yang nampak depan mata je.. Kali ini kita terjah tempat baru.. Seberang Perak ada macam-macam juadah menarik.. Memang puas hati.. Semuanya bermula masa Ramadan baru ini.. Kali ini kita cari sarapan pula.. Memang meriah dengan pelbagai menu.. Paling best dah tentulah sate.. Secucuk hanya 50 sen sahaja.. Memang sedaplah.. Berbaloi-baloi..

Lepas sarapan, kemas barang dan gerak balik.. Esok nak kerja dah.. MIL pun ikut sekali tapi duk umah adik encik suami sebab esok ada temujanji untuk ambil darah di klinik kesihatan..

Sarapan pagi yang meriah..
Capati tu RM1.50 sekeping.. (kuah kari dan sardin) Sha beli 5 keping..
Nasi impit kuah kacang RM2
Sate pula secucuk 50 sen je.. Sha beli 20 cucuk..

7 comments:

  1. kalo x tulis capati tu saya ingt lempeng dah..

    ReplyDelete
  2. Murah satay die.. gemuk2 jugak satay die...

    ReplyDelete
  3. Sedapnya nasi impit dengan kuah kacang.

    ReplyDelete
  4. Kat pekan nanas ni baru la jumpa sate yabg sedap. Dulu masa di skudai....semua sate pergi haji balik hari

    ReplyDelete
  5. bestnya 50sen je. Dekat sini dah singgit lebih dah. Lama dah tak makan capati

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »