Wednesday, June 17, 2020

Shopee | Anti-Bacterial Hand Wash

Assalamualaikum..
Hye semua..

Apa je yang tak ada dekat Shopee tu.. Yang penting akaun bank ada duit.. hehehe.. Kali ini Sha beli sabun cuci tangan jenis cecair.. Untuk letak dekat rumah.. Senang.. Nak masuk ECO macam dah malas kan.. Jenuh nak beratur.. Maka ke Shopee jelah kita.. Harga sebotol sabun ini RM2 dan postage Sha bayar RM1.01 je.. Berbaloi-baloikan..

Besar betul kotaknya.. Isinya sikit je.. Tapi bagus sangat pembungkusan dia.. Siap bubuh kotak kosong dan kertas dalam tu untuk mengelakkan sabun terbalik atau tertonggeng..

Sha beli 8 botol.. hehehe..
3 bau oren
3 bau epal
2 bau strawberry

Lepas tu sajalah beli benih bayam dan sawi bunga ini.. Lama tak menanam kan.. Hahaha..

8 comments:

  1. Saya pun malas nak keluar beli barang sebab kadang-kadang lama kena beratur.

    ReplyDelete
  2. wah...ada duit boleh la shopping kan.hehe

    ReplyDelete
  3. Bagus betul seller bungkus elok. Bukan selalu dapat jumpa seller macam tu.

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »