Sunday, June 21, 2020

Fasa 6 PKPP | Day 12

Assalamualaikum..
Hye semua..

Hari ini agak sibuk sedikit.. Sha ke Ipoh dengan encik suami sebab nak tengok progree pemasangan awning di rumah Sha.. Alhamdulillah dengan bantuan encik suami, berjaya juga Sha pasang awning depan ni.. Harganya boleh tahan sebab Sha buat awning ini lebih oanjang dari biasa.. Lepas pagar.. Seronk tengok orang tu buat kerja.. Kukuh betul rangka awningbtu.. Selamba je dia jalan-jalan atas tu.. hehehe.. Tapi Sha tak tunggu sampai betul-betul siap, dalam pukul 2 lebih tu dah gerak balik.. Bayar baki duit upah dan terus gerak..

Sha ke Ipoh naik motor, tu yang nak cepat balik.. Tengok langit gelap lain macam je.. Kang basah lenjun lak.. Saja naik motor.. Jimat dan cepat sikit perjalanan.. hehehe.. Tapi tu lah, seat motor tu keras.. Sampai rumah kejung rasanya bontot.. hahaha..

Alhamdulillah dah hampir siap.. Masa balik ini tinggal sikit je lagi kerja nak dibuat..

Lupa nak ambil gambar masa pergi.. hahaha.. Dah sampai pintu pagar Poli baru teringat nak ambil.. Jadilah buat kenangan.. Kebetulan hari ini hari bapa kan.. Meraikan beliau sekali..

Untuk arwah ayahanda tercinta juga.. Semoga rohnya sentiasa dicucuri rahmat.. Aamiin..

4 comments:

  1. Dah nak siap awningnya, mesti seronok kan :)

    ReplyDelete
  2. yeayyy awning dah siap dah... happy father's day untuk husband kaksha

    ReplyDelete
  3. awning lbh krg sama mcm rumah dpn tu jg ke?

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »