Saturday, June 27, 2020

Fasa 6 PKPP | Day 18

Assalamualaikum..
Hye semua..

Hari ini melepek je kat rumah.. Masak apa yang ada.. Malas nak keluar.. hehehe.. Sejak-sejak ada.Covid nie memang malas nak keluar.. Duduk rumah je kalau tak kerja.. Beli barang rumah pun stok sebulan terus.. Senang..

Encik suami je pergi ride dengan kawan-kawan dia ke Penang makan nasi kandar.. Lama tak ride kan.. PKP.. Bila dah PKPP ini lajulah merancang dan beraktiviti.. Lewat sikit balik kali ini sebab ada motor meragam.. Tapi tak adalah sangkut ke apa..

Ingatkan puas dah makan nasi kandar kat Penang.. Menyinggah juga tu kat Nasi Vanggey Ipoh.. Adoilah encik suami..

1 comment:

  1. Sha x bawak anak2 keluar ke? Bernafas la sikit dah pkpp ni

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »