Friday, June 26, 2020

Fasa 6 PKPP | Day 17

Assalamualaikum..
Hye semua..

Hari ini balik awal.. Tiba-tiba jam 3.30 petang bekalan elektrik tak ada di seluruh Behrang.. Kami pun lepaklah luar.. Lemas duduk dalam pejabat sebab tak ada pengaliran udara.. Sudahnya bos ajak gi minum.. hehehe.. Dah nak waktu balik baru ada elektrik.. Bos kata balik jelah.. 

Malamnya ajak encik suami gi Petronas nak beli minyak motor, top up minyak kereta dan ajar encik suami penggunaan Setel.. Senang dan cepat je pengisian minyak.. Kurang contact dengan manusia dan tak payah beratur.. Yang penting ada duit dalam apps tu.. hehehe.. Nanti Sha kongsikan macam mana nak guna Setel ye.. 


No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »