Friday, June 12, 2020

Fasa 6 PKPP | Day 2 & Day 3

Assalamualaikum..
Hye semua..

Semalam lupa nak buat entry ini.. Hehehe.. Tak ada apa pun yang berlaku semalam kecuali mendapat khabar adik lelaki Sha nak besarkan ternakan ayam kampung beliau.. Alhamdulillah.. Semoga urusan beliau dipermudahkan..

Hari ini pula rasa berkobar-kobar nak balik ke kampung.. Semuanya sebab penangan lagu raya di radio.. Hahaha.. Walhal dah balik dah raya hari tu cuma bila dengar lagu raya tu rasa macam nak balik lagi.. Gitulah kita ini kan.. Sementara ada lagi kampung untuk kita pulang, bolehlah kita balik.. Esok-esok dah tak ada, duduk je dendiam dekat rumah.. Tak gitu.. hehehe.. 

Yeah!! Buku dari aktiviti Pertukaran Buku dah sampai.. Siap ada extra buku sebagai hadiah.. Alhamdulillah.. Tak sabar nak balut dan baca..

2 comments:

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »