Saturday, June 6, 2020

Day 80 | Perintah Kawalan Pergerakan Bersyarat

Assalamualaikum..
Hye semua..

Alhamdulillah.. Berjaya juga menyelesaikan puasa enam.. Yeah!! Esok raya kali kedua.. hehehe.. Bersahur dengan nasi goreng, dua gelas air minute maid dan secawan nescafe.. Sempatlah bermenung-menung.. hehehe.. Sahur sorang-sorang kan.. Hari ini juga rasa gembira sebab dapat melaksanakan aktiviti tukar-tukar buku dengan rakan-rakan FB yang baru.. Memberi dan menerima buku.. Memang membahagiakan.. 

Ini menu berbuka Sha.. Tak lalu nak makan nasi, maka makan telur rebus dan jus oren..

Bersama semangkuk mangga..

4 comments:

  1. wah bestnyaa..tahniah kak sha. saya sempat puasa dua hari je hari tu..hehe

    ReplyDelete
  2. Terliur nampak mangga tu babe!

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah..raya dah akak. Fiza minggu depan baru mula. inshaAllah.

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »