Monday, June 1, 2020

Day 75 | Perintah Kawalan Pergerakan Bersyarat

Assalamualaikum..
Hye semua..

Sha masih meneruskan misi puasa enam.. Hari ini sefikit kelewatan.. Malam tak boleh tidur, tak tahu kenapa.. Mujurlah masih sempat bersahur.. Kawan-kawan ada yang dah raya?? Alhamdulillah buat kawan-kawan yang dah selesai puasa enam.. Pada yang belum, masih belum terlambat untuk mulakan..

Menu sahur pagi ini.. huhuhu.. sedar-sedar dah pukul 5.. Ini je yang sempat.. Hahaha.. Jadilah kan..

Alhamdulillah dapat sebiji durian hari ini.. terus kopek dan bubuh dalam bekas untuk dibekukan.. Barulah tahan lama..

Ini pula menu berbuka Sha.. Berger daging cheese dan neslo ais.. Lepas solat, lepak dengan encik suami makan kuaci.. hehehe..

3 comments:

  1. Nampaknya hari ni tak jumpa nasi.
    Selamat berpuasa 6

    ReplyDelete
  2. sedapnya durian.. teringin jugak sekarang tapi alahai mahalnya harga sekarang. durian pun tak ramai jual lagi tu yg harga melambung kat sini

    ReplyDelete
  3. Adeh, baca entri akak nie, tetiba teringin nak makan maggie.. stok maggie banyak tue kat rumah.. hihihi

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »