Tuesday, June 16, 2020

Telefilem | Hantu Don (2020)

Assalamualaikum..
Hye semua..

Sha tengok dekat Youtube TV3MALAYSIA Official.. Tak sempat nak tengok dekat tv, tu yang tengok online je.. Hehehe.. Okaylah menarik untuk ditonton.. Tak adalah seram sangat.. Lebih pada kelakar sebenarnya.. Hahaha.. Drama pasal seorang lelaki kurang siuman yang disangka hantu berkeliaran menakutkan orang ramai sehingga menjejaskan perniagaan berger Don..

Hantu Don (TV3) | MyInfotaip
Pelakon: Kamal Adli, Uqasha Senrose, Issey Fadzlisham, Razak Ahmad, Kazar Saisi, Syazwan Zulkifly, Aliff Yasraff, Shah Sulaiman

Kampung Sungai Bil menjadi huru-hara ketika beberapa penduduk kampung menemui hantu yang mereka panggil Hantu Don. Mereka takut keluar pada waktu malam sekarang. Oleh kerana itu, perniagaan gerai burger Abu mulai merosot kerana tidak ada yang membeli burgernya lagi. Abu ingin "menghadapi" Hantu Don.

4 comments:

  1. ada tengok cite ni aritu..memang kelakar sebab yg berlakon tu ramai geng lawak..haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. kelakar gila.. Part dia langgar hantu tu memang lah.. hahaha

      Delete
    2. adoi..part tu paling lawak giler. penat gelak..hahaha

      Delete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »