Tuesday, June 30, 2020

Fasa 6 PKPP | Day 21

Assalamualaikum..
Hye semua..

Sehari lagi berlalu.. Hari ini terima bungkusan yang membahagiakan.. Nanti Sha kongsikan pasal bungkusan itu.. Malam ini ada rakan kongsikan sekolah akan dibuka pada pertengahan Julai ini.. Sama-sama kita nantikan.. Bermulalah kembali rutin bangun extra awal dan menyiapkan bekal makanan anak-anak..

Bersediakah kita??

4 comments:

  1. inys Allah, sibuk2 juga jangan lupa update blog


    www.oohsenyum.com

    ReplyDelete
  2. Selamat kmbali ke sekolah..

    ReplyDelete
  3. pertengahan julai yek, ada bagusnya sekolah dah bukak... tapi dalam masa yang sama kita agak risau jugak lah... yelah budak-budak sekolah rendah ini payah sikit nak kawal macam sekolah menengah... mereka fikir nak bermain je lagilah bila dah lama tak jumpa kawan-kawan

    ReplyDelete
  4. kali ni kena prepare macam2 lah sebab nak pakaikan mask apa semua. Good luck kaksha!

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »