Friday, June 5, 2020

FIlem Tamil | Spyder (2017)

Assalamualaikum..
Hye semua..

Filem yang sangat gila.. Membunuh seawal usia kanak-kanak sebab suka tengok orang menangis dan sedih.. Penyakit psikopat yang sangat gila.. Shiva yang berkerja dengan komputer telah mencipta alat yang boleh mencuri dengar perbualan orang awam.. Pada suatu hari Shiva terdengar perbualan seorang budak yang ketakutan dan meminta bantuan rakannya seorang polis untuk menemani budak tersebut.. Malang bila keesokan harinya berita mengenai kematian budak perempuan dan polis itu keluar di kaca tv.. Lebih menyedihkan mayat dijumpai dalam keadaan tak berpakaian, dipotong-potong dan dicampurkan hingga susah untuk dikenali.. Shiva rasa sangat bersalah dan mula mencari pembunuh tersebut.. Pencarian itu membongkar kisah pembunuhan kejam yang dah berlaku dan akan dilakukan.. Berjayakah shiva menyelamatkan mangsa-mangsa tersebut..

Pengajarannya bila kita semakin leka dengan gadjet sehingga tidak lagi memandang pada sekeliling kita..

SPYDER MOVIE REVIEW - Cinemaplusnews
Shiva, an intelligence officer, develops a phone software that helps him track those in need of help. He sets out to save the people of Hyderabad when he realises that a serial killer is on the loose.

3 comments:

  1. Wah,mesti banyak adegan mendebarkan ni.

    ReplyDelete
  2. aishhh kejam giler, seram pula nak tengok.

    ReplyDelete
  3. cambest cerita macam ni..tapi pembunuhan kejam camtu seram pulak

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »