Wednesday, June 3, 2020

Filem Tamil | Kanchana 3: Muni 4 (2019)

Assalamualaikum..
Hye semua..

Melayan filem Tamil lagi.. Seram komedi yang ohsem.. walaupun menggunakan formula yang sama iaitu hantu yang merasuk badan dan membalas dendam namun penceritaan yang disampaikan dengan watak-watak yang ada memang memikat dan menarik.. Sha suka formula dan pelakon yang digunakan.. Walaupun filem ini taklah sebagus filem-filem yang ada tapi sangat enjoyable untuk ditonton.. Rasa macam nak cari yang lagi 2.. Kalau tak silap filem ini ada 4 kesemuanya..

Kali ini hero balik ke kampun.. Dalam perjalanan terbawa balik 2 roh yang berdendam.. Roh tersebut mengganggu dan mula merasuki hero untuk membalas dendam.. Hero yang penakut dengan hantu yang menakutkan memang kelakar..

Kanchana 3 : Muni 4 (2019)
Bahasa: Tamil
Genre: Komedi, Seram, Ngeri
Pelakon: Raghava Lawrence, Vedhika Kumar, Oviya, Nikki Tamboli, Kovai Sarala
Sinopsis: 
Filem ke-empat dari siri filem komedi seram "Muni" ini berkisarkan tentang pemburu hantu terkenal yang kembali untuk menentang kejahatan di dunia dan juga di alam ghaib.

1 comment:

  1. best jugak filem ni kan, mula2 dana pernah tgk yang kanchana 3... lepas tu layan lak kanchana 2 tapi yang kanchana 1 tak pernah tengok

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »