Monday, June 22, 2020

Warung Sungai Tapah di Manjoi, Perak

Assalamualaikum..
Hye semua..

Asalnya nak makan dekat tempat lain.. Disebabkan norma baru dan meja terhad Sha pun ke sinilah.. Alhamdulillah.. Memang pilihan yang tepat untuk tekak Sha.. Walaupun ramai orang, servis dia sangat pantas.. Awalnya Sha dan encik suami hanya pesan mee kicap kuah sup bersama mee kari.. Tapi bila terpandangkan menu roti bakar telur goyang, teruslah order lagi.. Tak lama pun menunggu.. Memang pantas dan sangat sedap makanannya.. Ini skala tekak Sha tau.. Harga pun masih berpatutan.. Cuma sedikit sesak sebab orang tak putus-putus datang.. Tak lama untuk sebuah meja tu kosong sebelum diisi pelanggan baru..

Google maps je nama kedai ini, pasti berjumpa..

Menu Sha dan encik suami..
Mee Kicap kuah sup - RM5
Mee kari - RM5

Menu tambahan kami..
Roti Bakar telur goyang - RM3.50

7 comments:

  1. macam sedap je ni kaksha. Berbaloi tunggu lama beratur sebab harga dia tak mahal sangat

    ReplyDelete
  2. Jahatnya gambar telur goyang tu hahah

    ReplyDelete
  3. wah...dapnye! lama sgt x makan kat luar
    emmmm...

    ReplyDelete
  4. teringin nk rasa mi kicap tu mcm mn

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »