Friday, June 26, 2020

Makanan | Nabati: Nextar Brownies

Assalamualaikum..
Hye semua..

Sha terjumpa makanan ini di kedai runcit.. Macam menarik, tu yang beli sekotak.. Ingatkan besar isinya, rupanya comel je.. hehehe.. Tapi sedap.. Macam makan brownies cuma dekat bahagian tengah dia ada coklat.. Buat lagi jadi sedap.. hehehe..

Sekotak ini harganya RM2.90 je..

Ada 8 paket comel dalam kotak tu.. Bolehlah simpan dan makan bila-bila nak..

Nampak macam biskutkan.. Tapi sebenarnya lembut je.. Texture brownies..

Dalam dia ada coklat..

5 comments:

  1. nak cari la nanti. macam best je. murah pun murah. kalau tekstur mcm brownies/lembut, memang best la

    ReplyDelete
  2. Wah nampak cam sedap tuh. Bentuk pun cute.

    ReplyDelete
  3. Produk baru ke ni, Kak Sha? Rasanya tak pernah nampak pun sebelum ni.

    ReplyDelete
  4. Tak pernah nampak pula. Macam sedap je ni.. Jumpa nanti boleh beli ni

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »