Wednesday, June 3, 2020

Day 77 | Perintah Kawalan Pergerakan Bersyarat

Assalamualaikum..
Hye semua..

Alhamdulillah.. Sehari lagi berjaya dilalui.. Hari ini Sha bersahur dan berbuka seorang.. Encik suami dah raya.. hehehe.. Kawan-kawan pula bagaimana, ada yang dah raya juga?? Atau baru bermula?? Selamat berpuasa, tak kiralah ganti atau sunat..

Menu sahur Sha.. Sup ekor, nasi goreng, buah jambu dan nescafe panas..

Berbuka Sha makan apam balik, nescafe panas dan roti.. Tak lalu nak makan nasi.. Dahaga.. Banyak minum air masak dan oren jus je.. Selesai puasa hari ini..

7 comments:

  1. wahhh sedapnya nengok sup ekor akak tu... terliur, yelah sekarang waktu siang panas memang haus je rasa... dana belum mula puasa lagi, ingat nak lepaskan cuti peod baru puasa

    ReplyDelete
  2. baru mula sehari, sekali bendera merah naik...to be continued...
    selamat berpuasa!

    ReplyDelete
  3. Semalam last puasa ganti. Hari ni sambung puasa sunat hari khamis. esok baru kami raya!!!.. Padahal memang asal weekend je kami raya..hehe

    ReplyDelete
  4. arini baru masuk 3 hari berpuasa.. huhuuu..
    xleh raya lg la.. haha

    ReplyDelete
  5. belum start lagi...anak anak dah tinggal 2 hari...

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »