Saturday, June 20, 2020

Fasa 6 PKPP | Day 11

Assalamualaikum..
Hye semua..

Alhamdulillah.. Hari ini Amani dah 10 tahun.. Sekejap je masa berlalu.. Tak buat sambutan apa pun.. Cuma tempahkan kek kesukaan Amani dan beli fast food.. Tunggu encik suami balik kerja baru buat makan-makan.. Sukalah Amani dapat hadiah dari adik, mak dan ayah.. Semoga membesar dengan sihat dan menjadi anak yang Solehah..

PKPP masih berjalan.. Hari ini face mask yang Sha tempah di syukorborong.com dah sampai.. Ini jenis getah sangkut telinga.. Yang jenis tali belum sampai lagi.. Tempah di waktu yang berasingan tu yang tak sampai serentak...

Harga sekotak ini RM35.. Kena tambah duit postage.. RM8 kalau tak silap.. Masih murah dan berbaloi.. Pada Sha lah..

50pcs..

Ulang baca novel ini sebab filem dia nak keluar tak lama lagi fekat Astro First.. Mula-mula baca dulu tahun 2015.. Okaylah.. Not bad jalan cerita dia.. Sha baca guna aplikasi Oakbee Buffet..

4 comments:

  1. murah dah facemask..ekin beli dekat farmasi baru ni rm75

    ReplyDelete
  2. tak berasa dah hari ke 11 kan..

    ReplyDelete
  3. Mask yang ada tali ikat tu macam lebih praktikal untuk kita yang bertudung kan, nak cari jugaklah nanti

    ReplyDelete
  4. wahhh nak keluar dekat astro. Nak tengok lah nanti. Kalau baca buku entah bila nak habisnya haha

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »