Friday, June 5, 2020

Kickapoo Joy Juice: Lemonade

Assalamualaikum..
Hye semua..

Sakan berjalan dalam pasaraya Sakan.. hehehe.. Macam-macam ada dekat Pasaraya Sakan Kg Gajah ini.. Terjumpa air Kickapoo ini.. Sedap wei.. Harga je tak ingat.. Hahaha.. Beli 1, untuk rasa, sedap pula.. Esoknya beli lebih sikit.. Kena dengan selera Sha.. Gabungan rasa lemon dan gas tu masyuk.. Tambah minum sejuk-sejuk..

Sedap betul minum air ini sejuk-sejuk.. Rasa dia power..

Sebelum balik hari Ahad tu sempat singgah Pasaraya Sakan beli lagi 3 tin.. Haha.. Ini je yang tinggal dekat rak air tu.. Kita borong semua.. Hahaha..

7 comments:

  1. Waaaa baru ke ni? Biasa yang hijau tu kannn...leh cari ni...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yup.. biasa yang hijau tu..
      Selain lemon nie, ada juga perisa lain tapi lebih minat lemon nie.. hehehe

      Delete
  2. menarik.. lemon sy boleh minum kot

    ReplyDelete
  3. pasaraya Sakan di tempat abe kie dah kurang pengunjungnya. ruang jualan pun dah semakin kecik.

    ReplyDelete
  4. belum pernah beli yg dalam tin ni.

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »