Sunday, June 7, 2020

Day 81 | Perintah Kawalan Pergerakan Bersyarat

Assalamualaikum..
Hye semua..

Hari ini seawal 7.15 pagi lagi Sha dah keluar.. Hantar anak rumah pengasuh dan Sha bersama suami ke Ipoh.. Sha nak ke rumah di Ipoh, nak betulkan kipas dan plug.. Penyewa maklumkan kipas rosak.. Selesai baiki kami ronda taman tengok awning cantik-cantik.. Hehehe.. Cadang macam nak tambah awning.. Janji dengan orang yang buat awning tu dalam pukul 3 petang.. Teruslah ke Aeon Klebang mencari kasut.. Alhamdulillah jumpa yang berkenan.. Satu untuk ke pejabat dan satu lagi untuk jalan..

Selesai di Aeon kami berjumpa dengan orang yang buat awning tu.. Alhamdulillah dipermudahkan.. Harga pun berbaloi, teruslah tempah je.. Hasil kerja beliau pun kemas dan cantik.. Bayar separuh dulu, siap pasang baru bayar lebihannya..

Mujur ada encik suami yang boleh tolong tukarkan barang elektrik..

Menu makan malam.. Sampai rumah dah pukul 7.. Tapau je lah..

3 comments:

  1. Alhamdulillah
    Allah permudahkan urusan hari ini

    ReplyDelete
  2. Hari yang mak ayah busy....maknanya anak anak makan fast food....hahaha....

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah urusan dipermudahkan, bagus en suami boleh buat sendiri dapat jimatkan kos

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »