Thursday, June 8, 2017

Audit ETAC di Perpustakaan

Assalamualaikum..
Hye semua..

Bila kerja dekat Perpustakaan ini, memang rajinlah kena audit..
Jabatan lain yang diaudit, Perpustakaan pun terlibat sama..
Iyalah, kami juga sebahagian dari proses Pembelajaran dan Pengajaran..

Semalam (Rabu) ada audit ETAC untuk program Ijazah..
Datang jam 2 petang tepat..
Pusing satu Perpustakaan..
Sampai dekat rak tanya pasal buku..
Mujur Sha bawa list buku yang berkaitan..
Kalau tak memang fengsan la..
Sebab selalunya kita suh dia search dekat OPAC baru pergi rak..
Ini dah sampai rak baru minta buku..
Sha terkejut terus tak ingat.. Hahaha..
Tapi alhamdulillah.. semua buku yang dia tanya ada..

Sekejap je..
Tak lama.. Auditor dia pun ohsem..
Bulan 7 audit lain pula..
Audit lagi.. setahun tak tahu berapa kali..

8 comments:

  1. naya kan...depa ni suka2 jer kan dekat rak baru tanya buku

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha.. Memang naya MV.. Selalu ingat pun boleh jadi lupa..

      Delete
  2. saya pun baru lepas audit.sebelum audit, mak aii busy giler...macam-macam nak kena prepare..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu sis.. Macam-macam nak prepare.. BIar the best supaya result ohsem kan..

      Delete
  3. audit paling x best.. kene bersoal jawab la bagai.. huh..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha.. memang pun Lea.. Stress rasanya..

      Delete
  4. Owh perpustakaan pun kena audit gak..

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »